NYKYINEN KÄRSIMYKSESI

Emme voi selittää syytä siihen, miksi monet vanhurskaat ihmiset joutuvat kärsimään niin paljon. Miksi vaikeudet lisääntyvät niille, jotka rakastavat Jumalaa syvästi?
”Se kaikki on kärsivällisyyskoulua”.
”Jumalan kansa oppii sen kautta luottamaan Häneen enemmän”.
Oikein tottako? Ovatko nämä todellisia syitä vai pelkkiä kliseitä? Niille, jotka kärsivät kriittisistä vaikeuksista, ne ovat tyhjiä sanoja.
Äskettäin suuren henkilökohtaisen koetukseni aikana kysyin Herralta: ”Jos tästä parhaillaan menossa olevasta koetuksesta on jotakin opittavaa, opeta se minulle.”
KAIKKI LIITTYY IANKAIKKISUUTEEN
Henki puhui selvästi sydämelleni: ”Nykyinen koetuksesi ei ole kuritusta. Sillä ei oikeastaan ole mitään tekemistä tämän maailman kanssa. Sinun kova, pitkään kestänyt koetuksesi liittyy iankaikkisuuteen. Minä valmistan sinua palvelukseesi ja työhön Minun valtakunnassani.”
Rakas lukija. Uskon, että sinua vieroitetaan tästä maailmasta. Kivut, joita koemme juuri nyt, ovat kauheita synnytyskipuja. Jumala on antanut meidän heikentyä inhimillisestä voimastamme, jotta lakkaamme yrittämästä itse ja annamme Hänen viedä lopun matkaa.
Vanha gospel-laulu kertoo:
Vähitellen, kun aamu koittaa,
Kun kaikki Jumalan pyhät kootaan kotiin,
Me kerromme tarinaa siitä, miten selvisimme
Ja alamme ymmärtää paremmin, vähitellen.
Koko elämäni ajan olen todistanut Jumalan hyvyydestä. Uudessa, tulevassa maailmassa, kerron tarinani koko taivaalle, tarinaa siitä, kuinka todellinen, läheinen ja armollinen Jeesus oli minulle pahimpina aikoinani. Kunnia Jumalalle!