JUMALAN LAPSET ON TATUOITU HÄNEN KÄMMENEENSÄ

Tämä on lempikohtiani Raamatussa:

”Riemuitkaa, te taivaat, iloitse, sinä maa, puhjetkaa riemuun, te vuoret, sillä Herra lohduttaa kansaansa ja armahtaa kurjiansa. Mutta Siion sanoo: "Herra on minut hyljännyt, Herra on minut unhottanut". Unhottaako vaimo rintalapsensa, niin ettei hän armahda kohtunsa poikaa? Ja vaikka he unhottaisivatkin, minä en sinua unhota. Katso, kätteni hipiään olen minä sinut piirtänyt, sinun muurisi ovat aina minun edessäni”(Jes.49:13- 16).

Jumala sanoo, että hän piirtänyt minut kämmeneensä! Tässä käytetty heprean sana tarkoittaa ”tatuoitu”, sitä ei voi poistaa, ei pyyhkiä olemattomiin. Hän ei voi ojentaa kättänsä ilman, että minä muistun hänen mieleensä!
Rakkaani, tahdon vakuuttaa sinulle: Voit joutua koetuksiin ja kärsimyksiin. Voit olla kaukana sieltä, missä tahtoisit olla Herrassa. Silti voit tietää yhden asian ennen muuta: sinä olet hänen silmiensä ilo!

Kirjoitan tämän sinulle uskoen ja tietäen sydämessäni, vaikken olekaan vielä päässyt perille, että hän on tehnyt minusta osan jäännöstään. Uskon koko sydämestäni, että olen kuninkaallinen kruunu, kääty hänen kädessään, hänen sydämensä ilo. Hän ei ole vihainen minulle, hän iloitsee minusta!

Kuule tätä ihanaa lupausta:

”Minä iloitsen ja riemuitsen sinun armostasi, kun sinä katsoit minun kurjuuttani, tunsit minun sieluni ahdistukset, etkä jättänyt minua vihollisen valtaan, vaan asetit minun jalkani aukealle. Kuinka suuri on sinun hyvyytesi, jonka talletat pelkääväisillesi ja jota osoitat sinuun turvaaville ihmislasten edessä! ”(Ps.31:7-8, 19).

Jumala on antanut sinulle kaiken, mitä tarvitset vapauteen ja voittoon. Hän näkee sinun tilasi, hän välittää. Hän hyväilee sinua, kun huudat häntä avuksi. Hän on valmis tulemaan avuksi tässä ja nyt.