MENKÄÄ VARASTOHUONEESEEN!

Näin mennään Jumalan varastohuoneeseen ja otetaan kaikki tarvittava:

1. Tule rohkeasti hänen valtaistuimensa eteen ja ano armoa. Sitä tarvitset tullaksesi perille voittajana kaikkien kiusausten ja koetusten jälkeen. Paholaisella on miljoona tapaa saada sinut tuntemaan syyllisyyttä, pelkoa, tuomiota ja masennusta. Hän sanoo sinulle: ”sinä tunnet näin, koska sinun sydämessäsi on roskaa!” Minä lakkasin jo kauan sitten katsomasta sydämeeni, koska se on aina musta. Se on kuitenkin Isäni silmissä valkoinen, koska se on Karitsan veren peittämä! Ei ole väliä sillä, miltä sinusta tuntuu. Katso vain Jumalan Sanasta, mitä Jeesus on tehnyt puolestasi. Hän on pyyhkinyt syytekylttisi puhtaaksi!

2. Muistuta Jumalaa siitä, että hän itse on käskenyt sinun tulla sisälle. Et mennyt Herran luokse sanoen: ”Isä, tahdon kaiken, mitä sinulla on!” Hän se kutsui sinut sisään sanoen: ”Kaikki, mikä on minun, on sinun. Tule ja ota siitä!”

3. Tartu Jumalaa hänen sanastaan! Raamattu sanoo, että me voimme saada kaiken, mikä on hänen, uskomalla. Sinun tarvitsee vain sanoa uskossa: ”Herra Jeesus, anna rauhasi virrata ylitseni, koska olet sanonut, että se on minun! Otan vastaan levon sieluuni.” Et voi tehdä mitään sen hyväksi. Et voi saada sitä alas taivaasta laulamalla ja ylistämällä. Se tulee sinulle, koska se perustuu Jumalan rakkauteen sinua kohtaan. Se ei tule niinkään tunteena kuin Sanana, jonka hän itse on lausunut: ”Minun talossani on yllin kyllin leipää!”

4. Ota Jumalan sana ja moukaroi sillä kappaleiksi kaikki pelkosi, syyllisyytesi ja tuomiosi! Hylkää se kaikki - se ei ole Jumalasta! Voit sanoa: ”Tulkoon paholainen päälleni valheineen. Isäni tietää jo kaiken ja hän on antanut anteeksi ja puhdistanut minut. Minua ei enää kohtaa syyllisyys eikä tuomio. Olen vapaa!”

Rakkaani, jos pyydät Pyhää Henkeä juuri nyt auttamaan sinua käsittämään tämä totuus, että pääset juurtumaan siihen ja perustamaan elämäsi siihen, silloin tulevat päiväsi ovat elämäsi hienoimmat. Voit sanoa: ”Herra Jeesus, tiedän, että varmasti teen vielä virheitä, mutta mikään ei voi järkyttää minua. Sinullahan on kaikki, mitä tarvitsen saadakseni voiton ja elääkseni siinä”.

Tule hänen varastohuoneeseensa ja ota kaikkea, mitä rakastava isäsi on antanut sinulle!