VOIT SAADA NIIN PALJON JEESUSTA KUIN VAIN HALUAT by Gary Wilkerson

Kun olin pieni poika, isäni, David Wilkerson opetti minulle yhden asian. Uskon, että se on kaikkein tärkein opetus, minkä olen koskaan saanut. ”Gary”, hän sanoi, ”voit saada Jeesusta niin paljon kuin ikinä haluat.”

Jokainen tätä lukeva voi saada Jeesusta, niin paljon kuin haluaa! Jumala ei sano vain umpimähkään: ”Minä valitse sinut mutta en sinua!”

”Autuaita ovat ne, jotka isoavat ja janoavat vanhurskautta, sillä heidät ravitaan”(Matt.5:6). Tämä jae puhuu naisesta tai miehestä, joka sanoo: ”Haluan kaiken, mitä Jeesus tarjoaa. Minulla aivan yletön nälkä saada kaikki, mitä hänellä on antaa.”

Raamattu sanoo, että Jumala katsoo ihmisiä löytääkseen miehiä ja naisia, joiden sydämet ovat täysin hänen. Silloin hän voisi näyttäytyä vahvana. ”Sillä Herran silmät tarkkaavat kaikkea maata, että hän voimakkaasti auttaisi niitä, jotka ovat ehyellä sydämellä antautuneet hänelle" (2 Aik.16:9).

Jumala ei halua seurakunnastaan 10 % tai 75 % pyhitykseen, elämään erillään pyhää elämää. Hän haluaa ruumiinsa, uskovansa olevan 100 % antautuneita hänelle, kokosydämisesti.

Ei Jumala pidätä Hengellä voitelua. Meiltä puuttuu kyky ottaa vastaan sitä, mitä hän tahtoo vuodattaa. Jumala on jättänyt taivaan ja tullut alas ilmaisemaan Pyhän Henkensä teot näinä viimeisinä päivinä. Jokainen mies tai nainen, joka vastaa siihen, mitä Jumala tahtoo antaa, nousee ylös ja sanoo: ”Tänä viimeisenä hetkenä minä haluan tulla täytetyksi Jumalan Hengellä. Minä haluan elää pyhitettyä elämää. En halua antaa pyörtää itseäni tästä päätöksestä. En anna minkään pidätellä itseäni. Mikään ei voi estää minua siitä kohtalosta, joka Jumalalla on minua varten: olla tulessa hänelle, täysin hänen Henkensä täyttämä.”