MINÄ OLEN SINUN JUMALASI

”Älä pelkää, sillä minä olen sinun kanssasi; älä arkana pälyile, sillä minä olen sinun Jumalasi; minä vahvistan sinua, minä autan sinua, minä tuen sinua vanhurskauteni oikealla kädellä” (Jes. 41:10).

Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumala
On sinun Jumalasi
Hän vapahtaa ja vahvistaa sinua
Niin kuin hänen teki esi-isillesi –
Hän auttaa sinua
Pitää sinua pystyssä,
Varjelee sinua,
Älä pelkää: äläkä arkaile.
Ne, jotka tuntevat hänet omana Jumalanaan,
Saavat ylitsevuotavasti,
Ja heistä tulee vahvoja.
Hän hiljentää vihollisesi ja kostajasi.
Hän voimansa tulee täydelliseksi
Sinun heikkoudessasi,
Sillä hänen kädessään on kaikki voima ja valta
Hän antaa sinulle runsaasti enemmän
Kuin voit anoa tai ymmärtää.
Sinulle hän sanoo:
”Minä olen sinun kanssasi,
Minä olen sinun Jumalasi,
Minä autan sinua.”