JUMALA ON MINUA VARTEN

”Minä huudan Jumalaa, Korkeinta, avukseni, Jumalaa, joka vie minun asiani päätökseen (Ps.57:2)

Uskon Jumalaan, joka toimii,
Joka voi varjella jalkani lankeamasta
Ja suojelee minut vahingoilta.
Kun olen peloissani, panen toivoni Häneen.
Hän pelastaa sieluni rauhassa
Taistelusta, jota käydään minua vastaan.
Minä huudan Jumalaa
Ja Hän pelastaa minut.
Hän panee kyyneleeni talteen
Ja merkitsee jokaisen askeleeni.
Kun huudan häntä avuksi,
Viholliseni joutuvat pakosalle
Koska Jumala on minua varten.
Häneen minä panen toivoni.
En pelkää, mitä ihminen voisi tehdä minulle
Sydämeni on eheytynyt.
Minä tahdon laulaa ja ylistää;
Sieluni on tyytyväinen.

Hän vie minut läpi tulen ja tulvan
Toivottuun satamaan.
Hän kirkastaa kasvonsa minulle
Ja joka päivä hän kaataa päälleni hyvyyttään.
Hän ei kätke minulta kasvojaan,
Vaan kuulee minua joutuisaan.
Hän ei saata minua hämmennykseen,
Sillä hän on antanut käskyn varjella minut
Koska hän on Jumala minua varten.