ONKO SINUA HAAVOITETTU?

Rukoillessani kerran Pyhä Henki johti minut psalmin 56 luokse. Tämä sana on tarkoitettu niille, joita joko perhe, ystävät tai sanat ja jumalattomien teot ovat haavoittaneet.
Se on myös sana niille, jotka rakastavat Herraa, jotka vuodattavat kyyneleitä ja kantavat poöivittäin raskaamiksi kasvaneita taakkoja. Jotkus uskovat heräävät joka aamu pelon ja epätoivon pilven alla. Taluodelliset ongelmat murskaavat ja pelottavat. Toiset taas kohtaavat terveyshaasteita ja sietämätöntä kipua. Jotkut murehtivat perheenjäsenistään, jotka ovat syvässä kriisissä, ehkä kapinassa Herraa vastaan.
Kuule Jumalan siunattua Sanaa suunnattuna sinulle hädän hetkenäsi:
Ps.56:3 ”Mutta sinä päivänä, jota minä pelkään, minä turvaan sinuun[en pelkää].
Ps.56:4: ”Jumalaan minä luotan ja ylistän hänen sanaansa, Jumalaan minä turvaan enkä pelkää. Mitä liha minulle tekisi?”
Ps.56:8: ”Sinä olet lukenut minun pakolaispäiväni; pane leiliisi minun kyyneleeni, ovathan ne sinun kirjassasi”
Ps.56:9 ”Kerran väistyvät minun viholliseni, sinä päivänä, jona minä huudan; minä tiedän, että Jumala on minun puolellani”.
Ps.56:13: ”Sillä sinä pelastit minun sieluni kuolemasta, minun jalkani kompastumasta, että minä vaeltaisin Jumalan edessä, eläväin valkeudessa”.
Nämä ovat Jumalan Pyhän Hengen voitelemia sanoja. Rohkaisen sinua rukoilemaan jokaisen jakeen kanssa ja tarttumaan niihin uskossa. Herra tietää kaiken sinun ponnisteluistasi ja kivuistaasi. Hän tietää tilanteesi jokaisen yksityiskohdan ja Hän kuulee jopa murtuneen sydämesi sanattomat huudot.