PUHU NIILLE KETUILLE - Carter Conlon

Kun olet kerran päättänyt laittaa elämäsi asiat kuntoon, älä ihmettele, jos vihollinen tulee sanomaan sinulle, ettet varmaan onnistu. Jopa Jeesus joutui kohtaamaan näitä valheita, mutta Hän tiesi, että siinä vain kettu yritti tuhota Jumalan Hänelle antaman viinitarhan.
Raamattu kertoo meille ajasta, jolloin ”hänen luoksensa tuli muutamia fariseuksia, ja he sanoivat hänelle: ’Lähde ja mene täältä pois, sillä Herodes tahtoo tappaa sinut’. Niin hän sanoi heille: ’Menkää ja sanokaa sille ketulle: 'Katso, minä ajan ulos riivaajia ja parannan sairaita tänään ja huomenna, ja kolmantena päivänä minä pääsen määräni päähän' ” (Luuk.13:31 - 32). 
”Pääsen määräni päähän” tarkoittaa, että Hän suorittaa tehtävänsä loppuun. Paholainen epäilemättä yrittää saada sinut pois radalta ja sanoo: ”Tämä polku on sinulle liian vaikea. Valitse helpompi tie. Ei sinun tarvitse tehdä asioita aina Jumalan tavalla!” Huomaa kuitenkin Jeesuksen vastaus: ”Ei! Minä ajan ulos riivaajat ja parantuminen virtaa. Kolmantena päivänä minä pääsen päämäärääni Jumalan voimalla!”
Sinullakin on valta puhua oman elämäsi ketuille: ”En halua sinua enää elämääni. Jumalan armosta aion päästä sinusta irti. Minulle on annettu valta vastustaa pahaa, ja parantuminen virtaa minun elämäni kautta. En aio tuoda työpaikalleni mitään, mikä nimittää itseään kristillisyydeksi, mutta haisee, kun kuljen ohitse. Ei, minä tuon mukanani Jumalan läsnäolon suloisen tuoksun, minne ikinä menen. Aion päättää juoksuni ja saavuttaa täydellisesti sen, mitä minun elämäni pitäisikin olla! Yksikään pieni kettu ei aja minua pois Jumalan suunnitelmasta elämääni!”
Puhu ketuille ja luota sitten Herran armoon ja hyvyyteen!
Carter Conlon tuli mukaan Times Square Churchin työhön vuonna 1994 perustajamme, David Wilkersonin kutsusta. Hänet asetettiin vanhemman pastorin virkaan vuonna 2001.