KOSKETA KANSAASI VIELÄ KERRAN

Jesajan profeetalliset sanomat kuuluivat kaikkialla maassa. Tähän aikaan oli paljon suuria uskonnollisia kokouksia, kuorot ja orkesterit mukana. Ihmiset täyttivät synagogat. Kansa tunsi hyvin Raamatun ja piti kaikki säännöt. Kuitenkin, kaikesta aktiivisuudesta, opetuksesta, uskonnollisista kulkueista ja hyvistä töistä huolimatta, ilmapiiri synagogissa oli kuollut. Jumalan töiden tekemisestä oli tullut kyllästyttävää toimintaa ja vain yhdestä syystä: Heidän rituaaleihinsa ei kuulunut Jumalan läsnäolo.
Profeetta Miika puhuu Jumalan puolesta:
"Minun kansani, mitä minä olen sinulle tehnyt, ja millä olen sinut väsyttänyt? Vastaa minulle!” (Miika 6:3).
REVI TAIVAS HALKI, HERRA
Herra heristi sormea kansalleen: “Sano, millä olen rasittanut sinua? Haastan sinua todistamaan, mitä minä tein aiheuttaakseni innottomuutenne? ”
Kun Jesaja katsoi ympärilleen, hän johtui sanomaan:
”Ei ole ketään, joka avukseen huutaa sinun nimeäsi, joka herää pitämään sinusta kiinni… Sinun pyhät kaupunkisi ovat tulleet erämaaksi”(Jes.64:7, 10). 
Itse asiassa Jesaja sanoi: “Herra, sinä olet siunannut meitä hyvillä opettajilla, musiikilla ja ohjelmalla. Meillä vain ei ole Sinun läsnäoloasi, Sinun tultasi, Sinun Pyhän Henkesi voimaa. En näe kenenkään huutavan Sinua avukseen, Herra, halkaise taivaat! Tule alas ja kosketa meitä!”
KUOLEMA RUNSAUDEN KESKELLÄ
Rakas lukija, vihjaan sinulle: Mikä kuva Kristuksen seurakunnasta tänään. Meille on annettu enemmän välineitä evankeliointiin kuin millekään muulle sukupolvelle. Meillä on enemmän median muotoja evankeliumille: enemmän kirjoja, nettisivuja, TV:tä ja radio-ohjelmia. kuin koskaan ennen.
Silti hyvin harva tulee seurakunnan jumalanpalveluksesta sanoen: ”Minä virvotuin, tulin jälleen eläväksi, vain olemalla Jumalan huoneessa”. Yksinkertaisesti sanottuna, on vain hyvin vähän Pyhän Hengen voimaa toimimassa useimmissa seurakunnissa.