VOITTAMAAN MÄÄRÄTYT - Carter Conlon

Kun kuningas Joosafat huomasi olevansa vihollisen saartama, Raamattu kertoo meille: ”Silloin Joosafat huusi, ja Herra auttoi häntä, ja Jumala houkutteli heidät pois hänestä“ (2Aik.18:31).
Joosafatin sydämessä oli rukous: ”Voi, Jumala, olen kuunnellut ääniä, joita ei olisi pitänyt kuunnella ja ympärilläni on ollut iymisiä, jotka ovat imeneet minusta kaiken hengellisen voimani. Jumala sallitko minun vielä elää? Taistelisitko vihollisiani vastaan veisit minut voittoon? anna minulle ääni, jolla voin johtaa sinun kansasi takaisin vanhurskauteen.
Jumala vaikutti Joosafatin vihollisten perääntymisen hänen kimpustaan.
TAKAISIN VOIMAN PAIKKAAN
Näen edessämme hyvin vaikeita päiviä. Vaikeuksien keskellä näen joukon Joosafateja joka puolella tätä maata niitä, jotka ovat olleet väärässä paikassa. Lopulta he nousevat ylös ja sanovat: ”Minä lähden takaisin voiman ja voiton paikkaan, joka voitettiin minulle Golgatalla.  Minä notkistan polveni Herralle, vaikka se merkitsisi omien suunnitelmieni ja intohimojeni hautaamista. Haluan vain, että Hänen tahtonsa tapahtuu, joka kuoli minun edestäni.”
ENEMMÄN KUIN VALLOITTAJIA
Tulkoon, mitä tulleekaan, muista, että me Jumalan kansana emme ole tarkoitetut tappioon. Meitä ei ole tarkoitettu heitettäväksi pois niin kuin pehmeitä puhuvat profeetat, jotka eivät tunne Jumalan sydäntä.
  • Meidät on tarkoitettu elämään voitossa
  • Meidät on tarkoitettu olemaan enemmän kuin valloittajia Kristuksen kautta
Niinopä on aika hyljätä omat suunnitelmamme ja rukoilla Jumalaa omien kotiemme, perheittemme, tämän sukupolven, kaupunkiemme tulevaisuuden puolesta. Nyt ei ole suotuisa aika ottaa kantaa Jumalan puolesta. Pyhä Henki kuitenkin koskettaaihanasti niitä, joilla on järkeä rukoilla Jumalaa.
Carter Conlon tuli mukaan Times Square Churchin työhön vuonna 1994 perustajamme, David Wilkersonin kutsusta. Hänet asetettiin vanhemman pastorin virkaan vuonna 2001.