VIIMEISINÄ PÄIVINÄ

Tiedän, että Raamattu sanoo, ”että perkele on astunut alas … pitäen suurta vihaa" (ks. Ilm.12:12). Minä en silti käsitä, että Jumala antaisi Saatanan ja hänen joukkojensa vahingoittaa seurakuntaa mielin määrin ilman, että Pyhä Henki tulisi suuremmassa voimassa ja ilmestyksessä.
Raamattu sanoo:
Pahat pahenevat entisestään
Tapahtuu suuri luopumus
Monien rakkaus kylmenee
Monien usko joutuu haaksirikkoon
Vääriä opettajia ilmestyy johtamaan monia harhaan
Ihmiset rakastavat nautintoa enemmän kuin Jumalaa
Rakas lukija, mikään näistä asioista ei estä Pyhän Hengen toimintaa. Mikään ei voi vaientaa voiton huutoa, jonka Hän tuo. Mikään ei voi estää suuren, paisuvan voitokkaan ylistyksen tulvan tulemasta. Mikään ei voi sammuttaa Hänen tultaan tai pysäyttää Hänen sateensa lankeamista.
VALMISTAUDU TODISTAMAAN
Kehotan sinua: Ole valmiina niitä varten, jotka sinun työpaikallasi tulevat kysymään: ”Tiedän, että olet uskova. Minua huolestuttaa se, mitä tapahtuu maailmassa. Kerro minulle, mihin sinä uskot”. Pyhä Henki tahtoo tulla keskellemme jokaisen nöyrän pastorin pienessä seurakunnassa ja jokaiselle huomaamattoman rukouspiirin vetäjälle. Hän haluaa koskettaa ja uudistaa sinut. Uskotko sen?
Niiden Yläsalissa olleen sadankahdenkymmenen opetuslapsen tarvitsi pitää ainoastaan kiinni Jeesuksen lupauksesta, että Hän tulisi. Hän tulikin ennen näkemättömällä voimalla koko historiassa! Samoin tänään meidän kaikkien tulee vain pitää kiinni Herramme lupauksesta. Hän valtuutti kaikki, jotka seurasivat Häntä: ”Ja minä säädän teille, niin kuin minun Isäni on minulle säätänyt, kuninkaallisen vallan”(Luuk.22:29).